شروعی با گام های لرزان
تاریخ : 22 شهريور 1395
بازدید : 200
نویسنده : مسعود صالحی
تساوی در گام نخست با درخشش حسینی

استقلال و نفت تهران در چهارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 20:45 امشب در  ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی رودرروی هم قرار گرفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه مساوی یک - یک خاتمه پیدا کرد تا در جدال علی دایی و علی منصوریان برنده ای نداشته باشد.

در دقیقه 31 جابر انصاری روی پاس کاوه رضایی موفق شد گل اول استقلال را وارددروازه میلاد فرهانی کند. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد. در 45 دقیقه دوم شاگردان علی دایی به خودشان آمدند و بارها و بارها تا آستانه فتح دروازه استقلال پیش رفتند تا اینکه امیرارسلان مطهری در دقیقه 68 موفق شد زهر خودش را به تیم محبوبش بریزید و با یک ضربه روپا و با استفاده از اشتباه مهلک محمدحسین کنعانی زادگان نتیجه را یک - یک کند.

نفت تهران در نیمه دوم حاکم مطلق زمین بود و اگر درخشش سیدحسین حسینی و همچنین کمک های تیر دروازه نبود شاید نتیجه عجیب و غریبی در بازی اول علیرضا منصوریان در قامت سرمربی استقلال به دست می آمد. با این  حساب باید گفت آبی پوشان تهرانی در گامی نخست توانستند یک تساوی از نفت تهران بگیرند و باید از نتیجه به دست آمده راضی باشند

الان داشتم با ی سری بحث میکردم اکثرا مخالفم بودن ولی موافقایی هم داشتم ... کلا شاید این 3سال گذشته بدبینم کرده ! ولی این نوع بازی مشخصه هیچ فرقی نکردیم ! حالا ممکنه همه بگن بابا هفته اوله ! اونام هفته اولشون بود خب ... این بدعت توی استقلال من موندم کی میخواد جمعش کنه چ کسی باید سرمربی شه که به اینا بفهمونه 1گل زدن و دفاع کردن %90 مواقع دردی از استقلال دوا نکرده !

خیلی ساده س من نمیدونم چرا هیچکس متوجه نمیشه ! بخاطر همین دفاع کردن هم تعویضا هی تاخیر میوفته توش و وقتی هم گل میخوریم تازه یادشون میوفته تعویض کنن تیم یکم رو به جلو میشه ولی بازم سردرگمه و استرس گل زدن داره بدتر احتمال گل خوردن میره بالا !! حسینی خیلی خوب بود اصلا نبود سید حس نشد کنعانی هم در کل بازیش خوب بود ولی یه سوتی خرابش کرد ... بقیه همه معمولی رو ب پایین !

امیدوارم درست بشه!

دانلود گل جابر

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com